Was a long and dark December...

Hola!

I lördags såg vi några stycken den nya skräckfilmen som många pratar om nu; Paranormal Activity. Det var i och för sig andra gången jag såg den så jag visst i princip vad som skulle hända, men slutet var helt annorlunda! Men gillade det faktiskt, blev riktigt rädd där ett tag. Det vart inte kul att gå ner ensam i förrådet sedan på kvällen. Sov hos Louise, var så himla trött så somnade ganska tidigt.
Så igår var jag och högg gran med Louise på hennes land, det var superduperrrrroligt och jättemysigt att få en heldag tillsammans med henne :) hon hittade en grymt söt liten minigran till mig som jag tog med hem och nu står den där, jättefin. Men den har inte fått några ljus än men det fixar vi snart!

























Dagen idag har varit upp och ner, jag börjar bli så trött på skolan och mycket annat nu och orkar inte vara runt folk riktigt. Allting går upp och ner. Allt. Det är bara så skönt att stänga av ibland, vara ensam och bara göra det man ska. Kom igen, sista slutruschen nu, tre dagar kvar!!!

Fotboll, jag vill spela fotboll och glömma allt. Fotboll är min medicin.
Sen får jag ju inte glömma Dig, du som lyser upp min dag i Decembermörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0