Galen, mer galen, mest lycklig

We built it up...


Wow, igår var lite galet! Nä så farlig var det ju inte. Den började i alla fall med världens bästa kärleksprov; slutprov i Fysik A. Jag har hatat det provet i månader men nu är det över och det finns ingenting jag kan göra nu. Bara vänta på resultatet.
Sedan skulle vi ju egentligen på avslutningen i kyrkan, men jag var inte så pepp på det så jag hoppade över det. Stack och klippte mig i stället, fixade lite till kvällen ;) sedan åkte jag hem, förresten, för er som inte var ute igår så var det svinigt kallt! Mina händer blev helt torra efter typ fem minuter utomhus... När jag kom hem gjorde jag i ordning mig och allt det där som en tjej gör i flera timmar för att slutligen kunna se bra ut. Och det inkluderar några avsnitt av One Tree Hill. Jag har snart kollat klart på första säsongen nu, hihi alltså jag kan verkligen inte slita mig! Triangeldrama och allt som skapar trubbel i ett nötskal. Mmm...
Torslanda nästa; Johan och alla dessa andra härliga människor, efter en stund blev man lite varm i kropp och själ om ni fattar, jag som sa att jag skulle stanna som jag var. Men nej, ibland kan man ju inte motstå. Oj ja nu låter det verkligen som att jag tog droger eller rökte, men så var det inte! När vi gick till bussen senare snöade det och det var så fiiint, bussresan var inte skrattfri, och sedan sprang vi tjejer till toaletten. Kön till Deep var hyfsad lång, den hade varit längre om vi ställt oss längst bak men det gjorde vi ju såklart inte. Jag tror vi hamnade ungefär i mitten, sedan var det bara att trycka sig inåt!
När vi kom in var det redan rätt mycket tryck, vi gick in på dansgolvet som om vi ägde stället och tog alla med storm.... okej nej, jag tror inte det var riiktigt så, men tänk om. Det hade varit häftigt. Men vi dansade i alla fall, jag dansade tills jag fick ont i fötterna, och när jag fick ont i fötterna ignorerade jag det och fortsatte dansa. Det fick jag betala för senare; blåsor med mera.
Hm, vid två kanske satt vi tjejer på BK och käkade, jag drack en milkshake och klagade över mina fötter. Förlåt tjejer för att jag klagade! Men det var mitt i natten och jag var trött och så, ja ni vet hur det blir.
Emelie och jag GICK hem sedan, halt, snö, kallt, fötter som värker. Hemma vid tre, och halv fyra låg vi nog och sov, så himla skönt att lägga sig i sängen måste jag säga.

Jag hade tänkt sova till typ elva tolv i morse, men vaknade dick klockan sju. Lyckat, ja. Gick upp och pratade med pappa och Vera, dom skulle ju till skolan/jobbet. Sen somnade jag om igen och både Emelie och jag var vakna vid nio. Då gick vi upp och kollade på Pirates of the Carabbean, första, och käkade frukost.
När Emelie gick ner till stan för att träffa Linnéa åkte jag till mamma och bytte kläder, sedan träffade jag Emelie på stan igen och vi skulle shoppa julklappar. Gissa hur många julklappar jag köpte? Eh, inga. Jag köpte en klänning till mig, haha, självisk som jag är...

Och sen åkte jag till Mölnlycke till min favoritkille. Mm, han gör mig galen.

Nu sitter jag här i sängen och gör inte så mycket, knaprar på Toffifeen som jag fick av Beryl, dom smakar faktiskt gott.


Emelie och Julia springer i snön





ja så ser den ut :) nu är jag redo för nyår!

... to watch it fall.


Kommentarer
Postat av: JJJJ

Ooh jäklar, galet snygg klänning!! :OMen det var ju en julklapp till din reeeka, åh du är så himla sneeeel!! <3<3<3<3<3

2009-12-19 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0