Tmycket

Jag har så mycket att skriva men jag vet inte hur och var jag ska börja. Jag börjar med lördag.

........

Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i lördags.

Söndag; jag var på stan med Lucas, köpte nästan de sista julklapparna. Jag fattar inte var alla pengarna tar vägen?! Borde man inte typ få bidrag för att kunna betala alla julklappar, det känner en liten press att i år är jag väldigt vad heter det... självisk! Självisk. Men ändå har jag lyckats få ihop en del klappar :) nöjd.
Sedan åkte L och jag hem till mig och kollade lite One Tree Hill resten av kvällen, och mamma köpte en Aladdinask till mig! Dagen kunde inte bli bättre.


 




Åååh...
Jag vet inte hur jag ska förklara det. Det går inte. Men det är bra, vissa saker ska man ju hålla för sig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0