Phonefive!

Hejhej, gud, nu är det bara ca sex timmar tills jag åker till Grekland! Fattar ni hur lättad jag är, nej det gör ni inte, man kan inte fatta det. Dock mellanlandning i Köpenhamn och Aten, men det klarar man ändå.

Igår hade jag mina olycksdag, som jag får ungefär en gång varannan vecka, eller om jag har tur en gång i månaden. Den bara kommer där och förstör mitt liv, som om det finns någon som vill mig något. Emelie sov över hos mig (natten till igår) och då delar vi alltid säng, lättast, vi pluggade fysik och halv tolv låg vi och skulle sova. MEN nä, pigga som vi var så snackade vi en stund också. Och eftersom vi skulle ha idrott fem minuter ifrån där jag bor tänkte vi gå upp halv nio, så det var liksom lugnt ändå. Jag vaknade säkert femton gånger den natten, sov jätteoroligt. Typisk verkligen, drömde sjuka drömmar as usual. Sen vaknar vi av oss själva klockan åtta eller nåt och går upp. Gör i ordning oss och går hemifrån. Idrotten var rolig, basket, men Emelie började blöda på båda fötterna så vi gick hem sen och plåstrade om dom. Fysikprovet, kändes bra men inte länge, sen när jag sätter på mobilen ser jag att jag har ny PINkod, vilket jag inte fattat förrän då... Så kunde inte använda mobilen. Sen skulle jag käka sushi då och mitt kort funkade inte, så fick gå hem och hämta pengar (jag vet, jag älskar sushi så det var värt det) och till slut satt jag hemma och åt. Gott. Jättegott. Mm.
Träning sen. Min iPod funkar inte. Träningen går skit. Jag mår dååååligt, åker hem.

Idag då, jag var på mycket bättre humör idag. Men jag försov mig och vaknade 45 minuter för sent. Denna dagen har varit så sjukt flummig, en grej som kanske inte låter så kul men var väldigt rolig var när Karin skulle testa min reaktionsförmåga. När jag kom runt hörnet på våning två hör jag henne ropa: "ELIN tänk snabbt!" och så ser jag henne precis kasta ett äpple på mig. Och jag bara gör det jag kände att detta räddar mig nog, höjer handen och slår tillbaka äpplet på Karin som står där med ett glas vatten. För att sätta pricken över i:et så träffar äpplet glaset och Karin blir blöööt av allt vatten som hon spiller ut. Och den synen var sjukt rolig, jag bara böjer mig och skrattar. Verkligen.

Jaha, spanskan med Karin var ju inte helt fritt från skratt heller. Sedan fick jag följa med henne hem och vi käkade lite och snackade, sedan gick vi in på datorn och jag kom på den uuuunderbara idén att gå in på hotmale.com, men fyfaan vilket stort misstag det var. Uuuh, aldrig vart med om värre alltså. Sen när vi försökte stänga ner i panik så kom det bara upp fler fönster...
How I met your mother-avsnitt i mängder efteråt, älskar det verkligen.


Elinpelin och Karrekalas




Ja, nu sitter jag här och käkar lite godis, packat klart inför Greeeeeece ;) längtar tills vi är framme. Vart på kvällspromenad också, kul men kallt.

Phonefive // Elin 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0