You make me sick

Det är mitt i natten nu och det är ju så man är som mest sårbar. Man sitter vid datorn helt ensam och ingen kan stoppa en. Från vad?

Jag har glömt dig för längesedan för du var en sån jävla skitstövel mot mig och jag kan fortfarande inte förstå hur man kan bete sig så som du gjorde. Du förtjänar aldrig mer en andra chans av någon för du är äcklig och vidrig, jag vet att det betyder i princip samma sak men det finns inget ord som kan beskriva dig tillräckligt, eller det jag känner för dig just nu. Allting kommer tillbaka inatt, alla känslor som jag upplevde Den natten. När jag tänker tillbaka på dig och det vi hade så mår jag så jävla illa, jag vill bara spy upp alla minnen av dig, varenda beröring och kyss vill jag bli av med. Jag kommer inte ens ihåg hur du ser ut, jag försökte senast idag puzzla ihop ditt ansikte men jag kunde inte. Borde jag bli ledsen? Borde jag få dåligt samvete för det? Synd, för när jag tänker på dig och det vi hade känner jag bara avsky och jag hoppas att du mår så sjukt dåligt nu och att du ofta tänker på mig och vad du förlorade den natten.

Och nu när jag såg dig på Facebook vill jag bara att du ska se hur jävla bra jag har det nu.
Du sa att det var mitt fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0