"It was not his turn to die"

JAHA FOLK det är nu 2010! Det känns konstigt, det ser konstigt ut. Men det är kul att skriva :)

I alla fall, gott nytt år på er alla, jag hoppas att ni hade en lika härlig dag i förrgår som jag hade! Jag vaknade ganska tidigt, eller vid nio kanske. Gjorde mig i ordning, kollade lite One Tree Hill med mera. Sedan var det stan med Louise som gällde, vi köpte en blomma till Oskar och hans familj, plus lite andra saker. Sedan åkte vi till Louises syster och hälsade på lite, och sedan hem. Vi gjorde i ordning oss tillsammans (såklart, det är ju en självklar grej för oss tjejer ;)). Jessika kom med, så himla längesedan jag träffade henne nu! Så det var roligt.
Vi skulle vara hos Oskar klockan fem redan, och vi åkte från Louise... klockan fem ^^ men när vi kommer fram så är det helt kolsvart hemma hos honom. Ah, pojkarna var hemma hos Jocke, vi gick dit men till slut var vi allihopa hos Oskar! Vi började laga lite mat och så, sätta på partymusik medmera. Hela kvällen var grym, vi spelade kort, åt trerätters och sjöng sing star. Lucas och jag gick inte hem förrän kvart i fyra, då kom vi hem lite över fyra och sedan kollade vi på ett Lost-avsnitt innan vi gick och la oss.

Vi gick inte upp förrän klockan 19... Så käkade vi lite middag och sedan satt vi och myste framför tvn och kollade på Star Wars. Nu är han borta :(

Såg precis klart på Final Destination 2, andra filmen av tre eller fyra som är så jäkla sjuka. Drömmer liksom mardrömmar om såna saker som man inte kan komma undan. Det kan inte bli värre!

By the way, gillade mina nyårslöften!

Ehm vad mer... NU SKA JAG KOLLA PÅ LOST :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0