Pää

Senaste nytt:
- Jag har ett nytt smeknamn; Pää.
- Jag är skitdålig på att bowla.
- Jag har sovit mycket mer än vanligt de senaste dagarna.
- Jag har umgåtts farligt lite med mina kompisar...

Idag vaknade jag och L ganska sent, vid ett eller två. Vi duschade och käkade frukost och sånt, sen gick vi ner på stan och det var så jäävla kallt! Jag köpte en kjol (jäääättefiint!!!) och sedan gick vi och bowlade. Jag ska nämligen till Malmö i helgen och då ska Stina och jag bowla med hennes kompisar. Var bara tvungen att kolla hur bra/dålig jag är. På en skala från ett till tio är jag nog en femma, det går bra ett tag men sedan går det rejält neråt. Men byter jag hand ibland så går det helt okej! :D
L åkte hem, jag åt tacos och sedan spelade jag GTA, det går så sjukt bra just nu! Men såg att jag bara spelat typ en 16% eller så, vilket är förvånande om man tänker på hur mycket tid jag faktiskt har lagt ner på att spela det. Men ja, det nya GTA är ju grymt stort så!
Snart ska jag till Landala och kolla på en innebandymatch. Simon från Smååland är här med laget och måste ju träffa honom snart! Louise, Jessika och Oskar ska med dit, så det är verkligen värt att gå ut i det tråkiga vädret... Det snöar fortfarande och det är så jääkla kallt asså, helt sinnessjukt. Det blir till att ta mössa och vantar!
Ha det gott,

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0